Epilepsy is dancing

Skolan börjar om 6 dagar. Är otroligt nervös och har en sådan ångest så att det inte är klokt. Vill bara låsa in mig på mitt rum och lyssna på musik dagarna i ända... Det är ungefär det jag har gjort de här sista dagarna på mitt lov...
 
Men man får inte glömma de härliga dagarna! Den här sommaren har varit full med skratt, tårar och en massa annat. Mycket har hänt, och mycket har inte hänt. Den här sommaren har gått väldigt fort, men jag har inte fått någon sommarkänsla. Det kan bero på att jag knappt har spenderat någon tid ute på stranden, men ändå.
Jag har under denna sommar varit på två festivaler, ett konvent och massor med konserter. Bland annat har jag sett min största idol i hela världen, Björk Gudmundsdottír. Jag grät mig igenom hela konserten och jag har fortfarande inte kommit över det faktum att jag har sett henne på riktigt.
 
Under en av de få dagar jag faktiskt spenderade på en strand var jag med en hund som heter Selma. Hon tyckte mycket om att bada.
 
Dagens låt bli Antony and the Johnson's (som jag också sett live nu i sommar) Epilepsy is dancing
 
Ha det bäst, miljarder kramar
Else xx
 
 
 
 
Och jag vet att rådjursbilden inte är skarp, men jag gillar den och den ger mig en LSD-liknande känsla (vilket jag tycker är lite coolt hihi).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tea and Poetry

Två tjejer som driver en blogg om te, fotografi, musik och poesi.

RSS 2.0